Syntra AB draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel. Om deze tevredenheid af te toetsen bij onze cursisten worden er tweemaal per cursusjaar, op het einde van het semester, klantentevredenheidsenquêtes afgenomen. Er wordt gepeild naar de cursist zijn mening over de vakkennis van de docenten, praktijkgerichtheid tijdens de les, manier van lesgeven enz.

Onze vraag naar jullie is ook om onze cursisten mee aan te sporen deze in te vullen.

 

Hoe lees je de resultaten? 

Je ziet een gemiddelde score op de vragen die betrekking hebben op je lessen – los van die van andere docenten – en tevens de algemene score van de opleiding.

Belangrijk is om ook rekening te houden met de responsgraad die wordt vermeld (procentueel uitgedrukt). Wanneer nog niet veel cursisten de volledige enquête hebben ingevuld, zal je score een ietwat vertekend beeld geven.  

 

En wat daarna? 

Het richtcijfer voor de enquêtes is 7 op 10. Indien je lager dan 7 op 10 scoorde, zal je productmanager contact met je opnemen om de scores te bespreken.

Scoor je 7/10 of hoger, zal je niet noodzakelijk gecontacteerd worden. Wens je toch meer inzicht of je resultaten te bespreken? Neem dan contact op met je productmanager.

Heb je nood aan of een vraag betreffende coaching bij Syntra AB vind je dit hier terug. 

Enkel resultaten van het type opleidingen langlopend en voltijdse dagopleidingen worden getoond.


Geen evaluaties in dit academiejaar.